пʼятницю, 17 жовтня 2014 р.

18.10 - 80 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ
 К. БУЛИЧОВА (1934 - 2003)




Я - Віталій - читач бібліотеки. Мені 11
років. На сторінках фантастичних
повістей Кіра Буличова я відкрив
неймовірні пригоди дівчинки Аліси.
Приєднуйся!


      Російський письменник-фантаст, перекладач, доктор історичних наук. Написав кілька десятків книг.  Справжнє ім'я письменника: Ігор Можейко. Перше фантастичне оповідання — «Обов'язок гостинності» — було опубліковано як «переклад розповіді бірманського письменника Маун Сейн Джи». До речі, письменник два роки працював у Бірмі перекладачем і кореспондентом. Незабаром з'явилися перші історії про Алісу - дівчинку з майбутнього. Вони започаткували широковідомий казково-фантастичний цикл "Аліса".
   Фантастичні твори публікувалися під псевдонімом "Кирилл Булычев". Згодом ім'я «Кирилл» стали писати скорочено — «Кир.», потім крапку прибрали.
     Своє справжнє ім'я письменник приховував до 1982 року, оскільки остерігався, що його звільнять з Інституту сходознавства, керівництво якого нібито вважало фантастику несерйозним заняттям.

     Також письменник писав кіносценарії. Більш ніж двадцять з його творів було екранізовано.

    Лауреат Державної премії СРСР за сценарії до художнього фільму «Через терни до зірок» і  мультфільму «Таємниця третьої планети». Після вручення Державної премії стало відоме справжнє ім'я письменника, проте з інституту його не звільнили.

          Лауреат премії фантастики «Аеліта-97».

        У 2004 році Кір Буличов посмертно став лауреатом шостої міжнародної премії в галузі фантастичної літератури імені Аркадія і Бориса Стругацьких  за серію нарисів «Пасербиця епохи».
 


А ТИ ЧИТАВ КІРА БУЛИЧОВА?

Немає коментарів:

Дописати коментар