понеділок, 3 серпня 2020 р.

31 ЛИПНЯ - 55 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ
 Д. РОУЛІНГ (1965 р.н.) - 
БРИТАНСЬКОЇ ПИСЬМЕННИЦІ


  "...я б хотіла провести один день з Гаррі. 
Я б запросила його на обід і попросила вибачення за все, через що змусила його пройти. "
                                                                      Д. Роулінг 

"Якось на вулиці до мене підійшла дівчина, 
вона з'явилася просто нізвідки ... їй, напевно, було близько двадцяти, і вона сказала мені:
 « ВИ - МОЄ  ДИТИНСТВО». 
 І це було найкраще, що мені коли-небудь говорили. "
                                                                  Д. Роулінг

 "Якщо Ви не любите читати,  
значить Ви просто не знайшли потрібну книгу."
                                                                                                     Д. Роулінг 

ЩИРО ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ
 ЧАРІВНУ МАТУСЮ ГАРРІ ПОТТЕРА! 
ЗИЧИМО ЛЮБОВІ ШАНУВАЛЬНИКІВ, 
ЗДІЙСНЕННЯ НАЙДИВОВИЖНІШИХ МРІЙ 
І ЧЕКАЄМО НА НОВЕ КНИЖКОВЕ ЧАКЛУНСТВО! 

Немає коментарів:

Дописати коментар