пʼятницю, 24 лютого 2017 р.

26.02 - 215 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВІКТОРА ГЮГО (1842-1885), ФРАНЦУЗЬКОГО ПИСЬМЕННИКА


Перед великим розумом я схиляю голову, перед великим серцем - схиляю коліна.

http://pro-status.com.ua/citaty/4/370_4.php
"Перед великим розумом я схиляю голову, перед великим серцем - схиляю коліна"
                                                                                                              В. Гюго 
Перед великим розумом я схиляю голову, перед великим серцем - схиляю коліна. http://pro-status.com.ua/citaty/4/370_4.php

Я - Анастасія. Зараз з захопленням і жахом читаю роман "Людина, яка сміється". Він вражає! Зі сторінок роману я відчуваю подих епохи без прикрас. Приєднуйся!


   За життя Гюго став  живим символом республіки. Його перу належать всесвітньо відомі романи, лірична поезія, драми у віршах і прозі. Письменник -  лідер  романтизму у французькій літературі. У віці 14 років Віктор написав у своєму щоденнику: «Я хочу бути Шатобріаном або ніким». І це йому вдалося. Він створив найкращі зразки романтизму в  прозі - романи «Собор Паризької Богоматері» і "Знедолені".  Його ліричні вірші народжувались  завдяки особистим переживанням. «Легенди століть» затвердили славу Гюго як  епічного поета.  А ще він - автор романів «Трудівники моря» і «Людина, яка сміється». Останній історичний роман -  «Дев'яносто третій рік».  Створив романтичну поему "Мазепа", у якій  напророчив незалежність  Україні і передбачив майбутнє свого волелюбного героя: Мазепа стане провідником України. Свій вічний спокій геніальний письменник знайшов в Пантеоні поруч з Вольтером і Руссо.

А ТИ ЧИТАВ ГЮГО?

Немає коментарів:

Дописати коментар