понеділок, 12 вересня 2016 р.

12.09 - 95 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ СТАНІСЛАВА ЛЕМА (1921-2006), ПОЛЬСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА-ФАНТАСТА

  
"...Говорячи про майбутнє, про життя на далеких планетах, я говорю про сучасні проблеми і своїх сучасників, лише одягнених в галактичний одяг"
                                                                                                                     С. Лем 

Я - Ян. Мені 11 років. Мене захоплює фантастика. Я відкриваю для себе непередбачуваного Станіслава Лема і допомагають мені в цьому бібліотекарі.


      Найпопулярніший польський письменник за кількістю мов (сорок!), якими перекладено його твори. Продано більше 30 млн. примірників його книг.  Дитячі та юнацькі роки Станіслава Лема минули у Львові, про що він розповів у книжці «Високий Замок». Німецька окупація Львова влітку 1941 року перервала його навчання. Під час фашистської окупації Лем брав участь в групі опору нацистам. Після кількарічних блукань у воєнному лихолітті, відображених у трилогії «Незмарнований час», юнак опинився у Кракові. Письменник створив твори класичної наукової фантастики про космічні подорожі, роботів, далекі планети, а також твори сатирично-пародійні («Кіберіада», «Казки роботів», «Полювання», «Повторення»). Вдумливий читач знаходить у його книгах чимало дотепних спостережень цілком сучасної дійсності, гіркувато-іронічних, але досить глибоких роздумів про людину й людство. Найпопулярніший роман Лема "Соляріс" мав великий вплив на розвиток наукової фантастики світу та увійшов в десятку кращих творів жанру. 

Немає коментарів:

Дописати коментар