четвер, 20 серпня 2015 р.

21.08 - 95 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ 
Р. БРЕДБЕРІ (1920-2012), АМЕРИКАНСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА


Улюбленого письменника-фантаста презентує Аліна - читачка 16 років.

     Я надаю йому перевагу як найкращому фантасту світу. Його книги дивують та змушують замислитись. Він - справжня легенда. Дивовижно, що він зробив себе сам за допомогою книг.


 "Мене виростили бібліотеки... Я вірю у бібліотеки..."
Р. Бредбері
  "Жюль Верн був моїм батьком. Уеллс — мудрим дядечком. Едгар Аллан По доводився мені двоюрідним братом, він як кажан — вічно мешкав у нас на темному горищі... Ось вам і вся моя рідня... Ну, ким я ще міг стати, як не письменником-фантастом із такою сімейкою." 
Р. Бредбері
  
   "Я не можу назвати письменника, чиє життя було б краще від мого. Всі мої книги видані, вони є у всіх... бібліотеках і коли я виступаю перед публікою, мені аплодують ще до того, як я почну говорити."
Р. Бредбері 


    Один із найвідоміших американських фантастів - автор близько 400 літературних творів -  унікальний письменник у світовій літературі, якого створили бібліотеки. Свою "офіційну" освіту він обмежив середнею школою, мусячи заробляти на життя продажем газет. Впродовж  десяти років він проводить у бібліотеці три дня щотижня і... до нього приходить справжній успіх: з'являються "Марсіанські хроніки". Бібліотеку він зробить місцем подій роману «Щось лихе до нас іде».   Роки його раннього дитинства пройшли в атмосфері любові великої родини. Хлопчика заохочували до читання — чимало часу він проводив у місцевій бібліотеці. Там він читав Ф. Баума («Чарівник країни Оз»), Ж. Верна, Г. Уеллса, особливо -— Е. Берроуза, що відомий романами про пригоди Тарзана. Саме тоді, у віці 12 років, Рей почав думати про кар'єру письменника.  Про свої дитячі роки він збереже враження у «Кульбабовому вині»  та численних оповіданнях про Дуґа — простого американського хлопчика, у якому легко вгадати автора. Після виходу роману «451° за Фаренгейтом» для нього почалась злива нагород і премій, що супроводжувала письменника до останніх років життя. Отримав  нагороду Національного інституту мистецтв і письменства. Двічі йому присуджувалась премія О. Генрі. Був лауреатом медалі Національної книжної фундації, лауреатом Еммі. Йому присвячена зірка на голівудській Алеї Слави. Одержав Медаль Національної Книжкової премії за підсумком усієї прижиттєвої творчості та Національну Медаль Мистецтв Президента США, Пулітцерівську премію «за визначну, плідну і глибоко впливову кар'єру як незрівнянного автора наукової фантастики і фентезі".

А У ТЕБЕ Є УЛЮБЛЕНЕ ОПОВІДАННЯ БРЕДБЕРИ?

Немає коментарів:

Дописати коментар