пʼятницю, 14 серпня 2015 р.

14.08 - 155 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ 
Е. СЕТОНА-ТОМПСОНА (1860-1946), КАНАДСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА


      Я - Кирило. Мені 11 років. Я дуже полюбляю оповідання співця волохатих та пернатих друзів. Його тваринки майже як люди і з ними дуже часто трапляється те, що і з людьми в житті. Саме тому мені так цікаво читати книги Сетона-Томпсона. Разом з бібліотекарями я дізнався багато цікавого про життя мого улюбленого письменника.

"Я пішов своєю власною стежкою, не знаючи і не питаючи нікого, чи була це найкраща дорога. Я знав тільки одне: це була моя дорога."
Е. Сетон-Томпсон.

    Він першим у світі написав оповідання, головними героями яких були справжні звірі і птахи.  У дитинстві - дуже талановитий хлопчик. Вчителі вважали його самим здібним учнем у школі. У шість років він прочитав перші рядки в газеті і почав вирізати з деревини птахів та тварин. Маленький Ернест був ще і завзятим.  Побачивши у книгарні книгу "Птахи Канади", він вирішив її обов'язково придбати. Але у хлопчика не було грошей. Щоб заробити ці кошти, він переніс дрова для сусідів, зібрав комах для колекції однієї англійки та цілий місяць змагався з братом в рубці дров.  Ні суворий батько, який і чути не хотів, щоб хоч один з його десяти синів став натуралістом, ні болісні хвороби - ніякі перешкоди не завадили йому прийти до своєї мети: стати видатним натуралістом, письменником та художником-анімалістом. В Канаді він отримав посаду державного натураліста. За зоологічні праці - вищу нагороду США за наукові труди: золоту медаль "Еліот". У Франції був нагороджений премією за картину "Сплячий вовк". За порадою свого друга Р. Кіплінга створив роман "Маленькі дикуни". Ще за життя його книги "Тварини - герої", "Життя гнаних", "Біографія Грізлі", "Мустанг-іноходець", "Рольф в лісах" мали шалений успіх у читачів. Увійшов у суспільне життя як натхненник скаутського руху, який завдяки йому зазнав значного впливу культури американських індіанців. Він -  творець програми "Життя в природі по-індіанські". "Берестяний згорток" - культова книга скаутів. 


ЗНАЙДИ СВОЄ УЛЮБЛЕНЕ ОПОВІДАННЯ СЕТОНА-ТОМПСОНА!

Немає коментарів:

Дописати коментар