середу, 20 травня 2015 р.

20.05 - 185 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ГЕКТОРА МАЛО (1830-1907), ФРАНЦУЗЬКОГО ПИСЬМЕННИКА


 
    Я - Юля. Мені 9 років. Мене дуже вразили поневіряння хлопчика Ремі у повісті Гектора Мало "Без сім'ї". Над цією книгою ще сумувала моя матуся, коли була дівчинкою. Окремі сторінки я не могла читати без сліз. Якою я була щасливою, коли Ремі знайшов свою родину!

    Серед  шістдесяти п'яти романів  французького письменника XIX сторіччя Гектора Мало найбільш відомі написані для підлітків та перекладені на багато мов повісті "Без сім'ї" та "В сім'ї". Саме вони відзначені премією Французької академії та входять у золотий фонд світової дитячої літератури. Їхні герої приваблюють жвавістю, сміливістю і добротою, життя французьких бідняків показано достовірно, сюжети захоплюючі. Повість «Без сім'ї» зробилася у Франції класичною дитячою книгою, за якою в школах вивчають рідну мову.

А ТИ ЧИТАВ ГЕКТОРА МАЛО?

2 коментарі:

  1. Це була улюблена книга мого дитинства, дитинства моєї доньки, а зараз я читаю її онуку.

    ВідповістиВидалити
  2. Шановна Катерино, дякуємо Вам за збереження традицій читання у родині.

    ВідповістиВидалити