четвер, 5 грудня 2013 р.

НАСТУНЯ КУПРІНА (5 РОЧКІВ) ПРЕЗЕНТУЄ УЛЮБЛЕНОГО ЛІТЕРАТУРНОГО ГЕРОЯ СВОЄЇ РОДИНИ

   Любі малята, нарешті я до вас добрався. Прошу вибачення, що я трохи запізнився: поламався мотор в моєму килимі-літаку і мені довелося скористатися сучасною машиною з незрозумілою для мене назвою: комп'ютер. Дивна річ: в руках Гасана Абдурахмана ібн Хоттаба він глючив. Але я його все-таки опанував! І ось тепер я у вас.  
      Мої дорогі пізнайки, ви розумієте, чому я прилетів до вас на початку зими? Я обожнюю цю пору року: адже саме 4 ГРУДНЯ 110 РОКІВ тому народився мій літературний батько, який мене створив: чудовий дитячий письменник ЛАЗАР ЛАГІН. Зараз мені час збиратися у іншу дитячу країну.   

 Ці дивовижні пригоди читає четверте покоління читачів.

       До нових зустрічей на сторінках чудової повісті-казки!  

Немає коментарів:

Дописати коментар