понеділок, 22 травня 2017 р.

23.05 - 175 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ
 М. КОНОПНИЦЬКОЇ (1842-1910), ПОЛЬСЬКОЇ ПИСЬМЕННИЦІ

"Я пішла би на край світу,
 Як той з поля буйний вітер"
                                                               М. Конопницька
 


Я - Даша. Мені 9 років.  
Мене ваблять маленькі чарівні гноми і тому бібліотекарі порадили прочитати казку Марії Конопницької про добру дівчинку Марисю. Книжка запам'яталась мені різними дивами, які трапляються з казковими героями. Особливо мене вразила царівна гір. Приєднуйся!

    Твори польської письменниці перекладали українською Павло Грабовський, Максим Рильський, Дмитро Павличко, Марія Пригара. Цікавий факт: і у Марії Конопницької, і у Лесі Українки є вірш із однаковою назвою: "Contra spem spero" (Без надії сподіваюсь). Поезії також перегукуються і змістом.


А ТИ ЧИТАВ МАРІЮ КОНОПНИЦЬКУ?

Немає коментарів:

Дописати коментар