четвер, 26 січня 2017 р.

27.01 - 185 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ЛЬЮЇСА КЕРРОЛЛА (1832 - 1898), АНГЛІЙСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА-КАЗКАРЯ


"- Не можна повірити в неможливе!
- Просто у тебе мало досвіду. У твоєму віці я приділяла цьому півгодини щодня! В інші дні я встигала повірити в десяток неможливостей до сніданку!"

                                                                                     Л. Керролл "Аліса в країні чудес"


Я - Катеринка. Мені 11 років. Я в захваті від дивовижних пригод Аліси в Дивокраї. Вона - справжня фантазерка! Я вражена, що цю книжку написав професор математики. Приєднуйся!


   1 липня 1862 року під час прогулянки човном по невеличкій річці, що неподалік від Оксфорда, деякий... Доджсон почав розповідати дівчаткам казку про пригоди Аліси, названої так за ім'ям однієї з них — десятирічної дівчинки, що була його улюбленицею. Так і народилась "Аліса" - чарівна казка, яку  давно розібрали  на численні прислів'я та приказки, і письменник зі світовою славою - Льюїс Керролл.  Ще в дитинстві Чарлз (таке було справжне ім'я письменника) виявив літературний хист: разом з  сільським столяром він  змайстрував театр маріонеток та писав для нього п'єси, які сам і розігрував. Нерідко, перевдягнувшись факіром, він показував схвильованій аудиторії дивовижні фокуси. Для своїх молодших братів і сестер він видавав рукописні журнали, у яких все — «романи», цікаві замітки з «природничої історії», вірші та «хроніки» — вигадував сам. Він не лише переписував їх дрібним виразним почерком, а й ілюстрував власними малюнками.  Мріяв стати художником,  багато малював — олівцем або вуглем.  Навіть відіслав серію своїх малюнків у «Гумористичний додаток до «Таймс», але їх не опублікували і тоді Доджсон взявся за фотографію, у якій досяг  дивовижних висот: став одним із найкращих фотографів XIX століття. А ще Керролл був відомомим математиком, якому приписують кілька винаходів: книжкову суперобкладинку, дорожні шахи, триколісний велосипед, електричну ручку, мнемонічну систему для запам’ятовування імен та дат. А ще ніктографію — інструмент для письма в темряві. Тож не дивно, що цей винахід належить саме Льюїсу Керроллу: письменник часто прокидався вночі з думками, які необхідно було негайно записати, а розпалювати світильник в той час доводилося досить довго.

«Не розумію, як можна не любити дітей,  вони становлять три чверті мого життя».
                                                     Л. Керролл
 
                                                                                               

Немає коментарів:

Дописати коментар