пʼятницю, 4 грудня 2015 р.

30.11 - 180 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ МАРКА ТВЕНА (1835-1910), АМЕРИКАНСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА


   «Вся сучасна американська література вийшла із однієї книги Марка Твена, котра називається «Пригоди Гекльберрі Фінна"
                                                                         Е. Хемінгуей


  Я - Іван. Мені 10 років. Мені дуже подобаються "Пригоди Гекльберрі Фінна" Марка Твена. Цією чудовою книжечкою в дитинстві захоплювались ще мої батьки. Я обов'язково прочитаю всі твори Марка Твена. Приєднуйся!

    Справжній американський письменник: у своїй творчості Марк Твен  незмінно займає позицію гуманіста і демократа. Знамениті "Пригоди Тома Соєра" стали "золотою" книгою світової літератури.  Письменникові вигадувати майже нічого не довелося: він просто згадав своє дитинство.  Том Сойєр був схожий на юного Семюеля Клеменса (таким було справжне ім'я автора книги). Ще його перу належать не менше знамениті   «Пригоди Гекльберрі Фінна», "Принц і жебрак", "Янкі при дворі короля Артура". Майбутній письменник у 12 років кинув школу після смерті батька, який залишив синам у спадок багато боргів. Але він не здався негараздам: наполегливо   займався самоосвітою, багато часу проводячи в бібліотеці. Марк Твен багато подорожував, побував і в Україні, відвідавши  Одесу, Севастополь та Ялту.  Письменник був прекрасним оратором.

А ТИ ЧИТАВ МАРКА ТВЕНА?  

Немає коментарів:

Дописати коментар