четвер, 12 листопада 2015 р.

13.11 - 165 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ
 Р. Л. СТІВЕНСОНА (1850-1894), АНГЛІЙСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА


"Пусть кругом земля цветет,
Пусть дорога вьется!"
Р. Л. Стівенсон
 
  «Одного разу я накреслив карту острова; вона була старанно і красиво розфарбована. Я назвав свій витвір "Островом скарбів"...  Назви, обриси лісів, напрямок доріг і річок, доісторичні сліди людини;— от невичерпне джерело для всякого, у кого є очі і хоч на гріш уяви. Коли я спрямував замислений погляд на карту свого Острова, то серед придуманих лісів заворушилися герої моєї майбутньої книги. Засмаглі обличчя їх... висувалися із найнесподіваніших місць; вони снували туди і сюди, боролися і шукали скарби на декількох квадратних дюймах щільного паперу…»
Р. Л. Стівенсон


Улюбленого письменника пригодницького жанру презентує Костя - читач 11 років

   Мене захопив суперпопулярний роман Стівенсона про морські пригоди піратів і чесних англійських джентельменів, що вирушають на пошуки скарбів. Від бібліотекарів я дізнався, що ця книга з величезним успіхом обійшла весь світ.  Ще мені дуже подобаються його вірші для дітей. Особливо його знаменита балада "Вересковий мед", яка надихає на героїчні вчинки. 

   Також перу Стівенсона належать гостросюжетні романи «Викрадення», «Корабельна катастрофа», «Володар Баллантре», «Катріона», а також  історичні: «Чорна стріла», «Принц Отто». Основна тема більшості його творів — Шотландія, її історія та герої (письменник народився в Единбурзі). Стівенсон - класик дитячої англійської поезії.
А ТИ ЧИТАВ СТІВЕНСОНА?

Немає коментарів:

Дописати коментар