вівторок, 4 лютого 2014 р.

ІДУ З ДИТИНСТВА ДО ТАРАСА
Любонька Самокіша (10 років) відкриває дитячу Шевченкіану від читачів бібліотеки власним віршем "Шевченко у моєму серці"

        Навкруг дерева та кущі,
   Та трави запашнисті.
           Як сильно пахне, як цвіте
                 Природа у вбранні барвистім.

          Це все зустріти можеш ти
У славнім тихім гаї.
          Туди сміливо можеш йти,
          Там мрії на тебе чекають.

             Та все так гарно, так чудово
              Цей диво-чарівник зростив.
                             А доглядає сад цей наша рідна мова,
                   Що він її найперший відродив.

                          Прийдеш у гай - опинишся у казці,
       Де все є, тільки зла нема,
                 І добрі люди, гайдамаки щирі,
                      А з неба Катерина дивиться сама.

            Який же славний чарівник
Зростив такеє диво?
            Це просто щирий садівник,
          Це наш Шевченко милий.

    А де ж, спитаєте ви всі,
    Цей гай, куди нам йти?
            Ну що ж, я привідкрию вам
  Цієї таємниці дверці - 
                Цей гай розквів в моєму серці.

    Я і моя родина закохані у творчість Тараса Шевченка. Тому я з радістю взяла участь у дитячій Шевченкіані. До речі, це моя перша проба пера і я рада, що перший вірш у своєму житті я присвятила великому Кобзарю.

Немає коментарів:

Дописати коментар