пʼятницю, 22 листопада 2013 р.

23.11 - 105 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ МИКОЛИ НОСОВА (1908-1976), РОСІЙСЬКОГО ДИТЯЧОГО ПИСЬМЕННИКА

Вікторія Шапошнікова (13 років), читачка бібліотеки, презентує улюбленого письменника своєї родини

Улюблена книга нашої родини
  Книги цього чудового письменника-чарівника, доброго і веселого, з захватом читала ще моя матуся, мій брат і навіть бабуся. Микола Миколайович Носов зумів підібрати "чарівний ключик" до читацьких сердець всієї моєї родини.
    А з якою насолодою читала мені його оповідання "Живий капелюх" бабуся в дитинстві! Мені так хотілося самій навчитися читати, щоб не розлучатися з його книгами. Мені дуже подобається повість "Вітя Малєєв в школі і вдома". Вона - про дітей мого віку, про їх навчання та дружбу. 
      Письменник ніколи не повчає зі сторінок своїх книг, а весело, з гумором розмовляє зі своїми читачами про серйозні проблеми. 
      Книги М. Носова не тільки дуже люблять в нашій сім'ї. Віце-мер Ірина Георгіївна Зайцева, виступаючи перед нами на відкритті бібліотеки у новому приміщенні, сказала, що тут на книжкових полицях вона відшукала улюблену книгу свого дитинства "Пригоди Незнайки та його друзів", яку також написав Носов.  
     Так книги об'єднують покоління! Нехай завжди живуть книги! 

Немає коментарів:

Дописати коментар