вівторок, 30 червня 2015 р.

29.06 - 115 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ 
А. ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ (1900-1944), ФРАНЦУЗЬКОГО ПИСЬМЕННИКА


"Добро бачить лише серце. Найголовнішого не побачити очима.
А. де Сент-Екзюпері

Улюбленого письменника своєї родини презентує 
Анастасія - читачка 15 років


    "Мене вражає ця людина-легенда: пілот, винахідник і письменник, створивший справжні шедеври - захоплюючі ліричні казки з цікавою фабулою для дітей, які я обожнюю, і глибинним філософським змістом для дорослих, в які закохані мої батьки. Він привернув увагу до себе своїм героїчним життям, про що я дізналася у бібліотеці". 

     Народився у старовинній  аристократичній родині. Батько помер, коли Антуану було 4 роки, і вихованням 5 дітей займалася мати. Малий Тоніо був жвавою  дитиною. полюбляв галасливі забави, багато мріяв і фантазував, захоплювався малюванням, навчався грати на скріпці. Та найбільше вабила його техніка.  Доля хлопчика визначилася, коли 12-річного Антуана взяв із собою в демонстраційний політ знайомий льотчик. В ті роки, на світанку ери повітроплавання, професія авіатора була рідкісною та романтичною. Вона цілком відповідала характеру й устремлінням юнака, закоханого в небо. У роки Другої світової війни Сент-Екзюпері - військовий льотчик.  Нагороджений Воєнним хрестом Французької Республіки. У цей час він писав: "Я зобов'язаний брати участь у цій війні. Все, що я люблю, - під загрозою... Я хочу битися, мене змушують до цього любов і моя внутрішня релігія... ».  Після  окупації Франції емігрував до США. Саме там у Нью-Йорку 1943 року вийшов друком «Маленький принц». Сент-Екзюпері власноруч ілюстрував його акварелями.За всю кар'єру льотчика  він зазнав 15 аварій. Одна з цих аварій стала сюжетом у книзі "Земля людей". У липні 1944 року вирушив у бойовий виліт, з якого не повернувся. Його літак був випадково знайдений лише у 2004 році.  Доля подарувала йому палке кохання до жінки, яка стала його дружиною - Консуело. Вона чудово розумілася на живописі, непогано ліпила, дружила зі Сальвадором Далі.   Консуело внесла в життя письменника поезію, фантазію, легкість. Троянда з «Маленького принца» була списана саме з неї. Повість "Нічний політ", яка була відзначена літературною премією Франції, також зазнала свого народження завдяки дружині письменника.


А ТИ ЧИТАВ ЕКЗЮПЕРІ?

Немає коментарів:

Дописати коментар