вівторок, 8 липня 2014 р.

08.07 - ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ РОДИНИ


Презентує пані Марія - матуся двох доньок, читачка бібліотеки

     День української родини - зовсім молоде свято. Вперше його почали відзначати в 2012 році. Моїй сім'ї воно дуже припало до душі. Для нас це особливий день. Він розпочинається з даруночків та теплих слів. До речі, я - читачка цієї бібліотеки ще з дитинства. У роки навчання вона мені дуже допомагала. Я пам'ятаю: коли я закінчила п'ятий клас, обставини склалися так, що того літа я залишилася у місті і майже кожного дня відвідувала свою рідну бібліотеку. Я брала книги з позакласного читання, зі шкільної програми та просто для душі. Так непомітно і пройшло літо у бібліотеці. Зараз я відвідую бібліотеку з моїми маленькими донечками. Тут на них чекають чарівні казки та корисні книжки з розвитку малюків. Наш тато також читає книжки, але перевагу він надає книжкам з професійного менеджменту. 
       Поздоровляю всі українські родини зі святом, бажаю злагоди, щирого кохання, міцного здоров'я та спільних захоплень книгами!


РОДИНА - ЦЕ ВАЖЛИВО!

Немає коментарів:

Дописати коментар