середу, 5 березня 2014 р.

ЩОДЕННИК ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ЯК АВТОБІОГРАФІЯ КОБЗАРЯ
Презентує Валентина Миколаївна, бібліотекар
      Я народилася і здобула освіту в Біларусії. Саме тому  не володіла українською мовою, але ще в школі вчителька розповідала нам, дітям, про геніального сина українського народу. Мене зацікавила його творчість. Перша книга Тараса Шевченка, яку я прочитала, був "Щоденник" поета, написаний російською мовою. Він вразив так, що у мене з'явилось бажання негайно вивчити українську для того, щоб прочитати його "Кобзар" в оригіналі, що я і зробила.

    Щоденник Тараса Шевченка охоплює період від 12 червня 1857 р. по 13 липня 1858 р. і розповідає про напружені дні очікування волі та тривалу дорогу до Петербурга. Ця книга допомагає краще пізнати середовище, в якому випало жити і творити поетові, більше дізнатися про його друзів і знайомих. З якою майстерністю описується  психологічний стан героя-автора, який чекає визволення! У щоденнику згадується безліч людей. Письменницька майстерність Тараса Шевченка тут висока: один-два короткі штрихи і перед нами з'являються живі людські образи, які подаються охудожнено. Символічно, що щоденник Шевченка завершується записом вірша "Сон": про матір та сина на панщині, які стали для поета вічним знаком своєї пригніченої, але коханої Батьківшини, за долю якої він поклав своє життя.
    Любов до творчості світоча української літератури я привила і двом своїм донькам.
ТАРАС ШЕВЧЕНКО - НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ ПИСЬМЕННИК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ!

Немає коментарів:

Дописати коментар