середу, 27 липня 2016 р.

28.07 - 150 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ
 Б. ПОТТЕР (1866-1943), АНГЛІЙСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ ПИСЬМЕННИЦІ ТА ХУДОЖНИЦІ


Я - Дмитрик. Мені 6 рочків. Я ціквлюся тваринками, особливо білочками. Я з захопленням прочитаю книжечку "Білченя Трессі та його друзі", яку мені порадили бібліотекарі


  Поттер з дитинства обожнювала тварин і оточювала себе домашніми улюбленцями, серед яких були рептилії і амфібії. В її кімнаті мешкали жаби, миші, їжак, тритон  і навіть кажан. Була закохана в Шотландію і залюбки малювала Озерний край.   Її дослідження та малюнки (на той час малювання було єдиним шляхом мікроскопічних зображень) зробили Поттер відомою та шанованою в області мікології -  науці, яка досліджує гриби. Найуспішніша дитяча книга — «Казка про Кролика Пітера», яку їй довелося ілюструвати власними малюнками тому, що видавці відмовлялися видавати казку без кольорових ілюстрацій. Досвід художника у неї вже був: Беатріс малювала для власного задоволення ілюстрації для «Казок дядька Римуса" Харріса. Поттер стала однією із перших, хто зайнявся збереженням природи Англії. Беатріс заповіла власні  землі  Національному парку.

Немає коментарів:

Дописати коментар