четвер, 11 грудня 2014 р.

11.12 - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ГІР


ГІРСЬКУ СЛАВУ УКРАЇНИ - КАРПАТИ - презентує Олена, читачка бібліотеки з 2000 року.



   З дитинства я мріяла про подорож до Карпат. Гори  вабили мене неосяжно величними полонинами, округлими вершинами, які стрімко підносяться у чисте блакитне небо, добрими друзями-тваринками, швидкими прохолодними струмочками, привітними людьми. Я хотіла побувати вище хмар і привітатися з сонечком. І ось цього року моя мрія здійснилася. Я в Карпатах!

     Українські Карпати є частиною східних Карпат і водночас найбільшою гірською системою в Україні.  Простягаються на 280 км. Найвища гора - Говерла (2061 м). На вершинах - надзвичайної краси  хвойні, букові та смерекові ліси. Водоспади, печери, цілюще повітря - справжній благословенний край. У горах водяться ведмеді, дикі кабани, рисі, олені. Раджу обов'язково здійснити подорож Карпатами!

 ДО ЗУСТРІЧІ У КАРПАТАХ!

Немає коментарів:

Дописати коментар