понеділок, 16 грудня 2013 р.

15.12 - 100 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ОЛЕКСІЯ КРИЛОВА, ДИТЯЧОГО ПОЕТА, НАШОГО ЗЕМЛЯКА


Учасники віртуальної конференції "Котовасія" зі своїми намальованими та зробленими з клаптиків улюбленцями.
Вероніка Драгнєва (читачка бібліотеки 10 років) склала свій віршик та присвятила його своїм друзям: власному котику та розбишаці, якого створив Олексій Крилов.

Кот Василий, ты - мой друг!

У меня есть кот Василий:
Хитрый, толстый озорник.
Он мышей совсем не ловит,
А к сметанке он привык.

Я котяру обожаю,
Я кота не обижаю.
Я кормлю его колбаской,
Отвечает он мне лаской.

Кот Василий, ты - мой друг!

2 коментарі:

  1. кот Василий - наш любимый стишок

    ВідповістиВидалити
  2. Уважаемая Хайди, централизованная система библиотек для детей издала к 100-летию со дня рождения Алексея Крылова сборник его детской поэзии "Доброй дорогой детства". У нас в библиотеке Вы можете с ним познакомиться. Мы работаем для вас.

    ВідповістиВидалити