четвер, 28 листопада 2013 р.

1.12 - 100 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВІКТОРА ДРАГУНСЬКОГО (1913-1972), РОСІЙСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА

 
ЯНЧИК ПРІНЬКО (5 РОЧКІВ) ПРЕЗЕНТУЄ УЛЮБЛЕНУ КНИГУ СВОЄЇ РОДИНИ


   Я в захваті від захоплюючих оповідань Віктора Драгунського. Вони такі прикольні! А ще вони добрі і цікаві! Я готовий їх слухати щодня. Я і сам вмію читати, але мені подобається, коли їх читає вголос моя дорога бабуся. Тоді я можу сміятися захлинаючись. Бабуся розповіла мені, що це улюблена книжка моєї мами в дитинстві. Коли моя мама була маленькою дівчинкою, вона особливо любила оповідання "Таємне стає явним": адже вона точно так, як і Дениска, терпіти не могла манну кашу! Моє улюблене оповідання: "Двадцять років під ліжком": адже я дуже люблю ховатися в різні затишні місця. Навіть якщо мене довго шукають, то все одно не сварять: адже мої батьки читали в дитинстві "Денисові оповідання".


А У ТЕБЕ Є УЛЮБЛЕНЕ ОПОВІДАННЯ ДРАГУНСЬКОГО?

2 коментарі:

  1. Рассказы Драгунского- это любимые рассказы и моих детей. Очень приятно, что вспомнили и отметили юбилей любимого писателя всех детей. Мама.

    ВідповістиВидалити
  2. Мы и в дальнейшем будем отмечать юбилеи всех талантливых детских писателей. Мы работаем для вас!

    ВідповістиВидалити