четвер, 8 серпня 2019 р.

9.08 - 120 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ
 П. Л. ТРЕВЕРС (1899-1996) - АНГЛІЙСЬКОЇ ПИСЬМЕННИЦІ 
«Якщо вас цікавлять факти моєї біографії,  то історія мого життя міститься в „Мері Поппінс“...».
                                                                                    П. Л. Треверс  
 «... я ніколи не вважала "Мері Поппінс" дитячою книжкою. Я і думати не думала про юних читачів, і плекала надію, що моєю книжкою будуть зачитуватися дорослі – так і вийшло. Багато пані писали мені, що коли вони читали мою книгу дітям, батьки тихенько підкрадалися до дверей дитячої, щоб теж послухати"
                                                                             П. Л. Треверс 
 
   Одного разу Треверс довелося посидіти з двома дітьми. Для них вона придумала історію про няню, яка носила речі в саквояжі і мала парасольку з головою папуги на ручці. Так гувернантка Мері Поппінс прийшла в будинок № 17 у Вишневому провулку подбати про сім'ю Бенкс і їх чотирьох дітей. Це була надзвичайна няня, оскільки діти при ній постійно потрапляли в загадкові і чарівні історії.


 «Я ніколи не вважала, що придумала її. Може, це вона вигадала мене. Мабуть, тому мені так важко писати про себе».
 (Памела Треверс про Мері Поппінс)

Немає коментарів:

Дописати коментар