понеділок, 9 лютого 2015 р.



    Я - Ліза. Мені 14 років. Читання, подорожі та в'язання гачком - мої хоббі. Мій улюблений письменник - Всеволод Нестайко. А ще я дуже полюбляю дитячі енциклопедії, по сторінкам яких я здійснюю цікаві мандри світом.


   Я завжди мріяла побачити справжній замок. На осінніх канікулах моя мрія здійснилася. Матуся запропонувала мені відвідати західноукраїнську перлину - Кам'янець-Подільський. Це одне з найдавніших міст України, яке розташоване в Хмельницькій області. "Старе місто" оголошено державним історико-архітектурним заповідником. Головна міська пам'ятка - старовинна фортеця, перші споруди якої відносяться до ХI століття. Я була в захваті від подорожі!

   Іноді один день, проведений в інших місцях, дає більше, ніж десять років життя вдома. 
Анатоль Франс

Немає коментарів:

Дописати коментар